سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذوالفقار

پا در رکاب حسین زمان

محرم امسال را در حالی آغاز کرده ایم که ملت حسینی ایران با تمسک به مکتب خونین آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و با استعانت از همان مسیری که انقلاب عزیز اسلامی را با آن به پیروزی رساند، دستاوردهای بسیار بزرگی را نصیب خود ساخته است.
فقط کافی است وضعیت کشور را از محرم سال گذشته تاکنون با نگاهی گذرا مورد توجه قرار دهیم تا عظمت این ملت و اوج وضعیت مبارکی را که در آن قرار گرفته ایم، متوجه شویم.
در سال گذشته، در اوج دوران فتنه و غوغاسالاری دشمنان داخلی و خارجی، عاشورای 88 به گونه ای دیگر رقم خورد و میزان کینه و عداوت دشمنان با نظام و انقلاب و مکتب اباعبدالله(ع) برای همگان مشخص گشت و از آنجا بود که حماسه های بزرگ ملت ایران در 9 دی و 22 بهمن رقم خورد و در ماه های بعد نیز، پیروزیهای هسته ای و مقاومت جانانه در مقابل تحریم و ایستادگی در مقابل دنیای کفر و محبوبیت روزافزون در جهان اسلام ،یکی پس از دیگری رقم خورد.
و این، خاصیت و ثمره ی محرم و عاشوراست. عاشورا همواره همچون رودی پرخروش در بستر زمان، حرکت ساز و تحول آفرین بوده است و صد البته رسوا کننده ی دشمنان و در هم کوبنده ی منافقان.
و اکنون در محرم امسال، گرچه از فتنه و فتنه گران خبری نیست و اوباش و یزیدیان 88 در اوج انزوا و ناکامی بسر می برند، اما حسین زمان، با تاکیداتی بی نظیر و جدی، بر موضوع فتنه و ریشه های آن تمرکز کرده و همگان رابه بازخوانی و عبرت گیری از آن مسئله وهوشیاری وآمادگی در برابر فتنه های بزرگترآینده فرامی خواند.
آری...درس محرم و عاشورا، درس تبعیت و فرمانبرداری از مولا و مقتدا در وقت لازم و آمادگی برای جانفشانی در راه اسلام است.
                                                                                    

محرم به ما می آموزد که منافقان و دشمنان اسلام، در عین هیاهو و جولان، همچون حباب و کف روی آب هستند و حق و حقیقت و صداقت و آزادگی بر تمامی نمادهای شیطانی قدرت طلبان پیروز خواهد شد...
محرم فرصتی است تا اهل بصیرت، در عین عزاداری برای سالار شهیدان(ع) و اصحاب پاکش و در اوج توجه به زوایای واقعه ی جانسوز کربلا، بر اساس حدیث(کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) جایگاه خود و جبهه و سپاه اسلام و لشکر یزید و یزیدیان را تشخیص داده و خود را برای همراهی و جانفشانی در مسیر مقدس اباعبدالله در مقطع کنونی آماده سازند...
و محرم موقعیتی است بسیار مناسب و مغتنم برای بازشناسی معارف بلند و عمیق اسلام انقلابی و تمیز دادن آن از اسلام متحجرین و قاعدین. چرا که حسین(ع) مظهر شجاعت و استقامت و جانفشانی و حرکت و جهاد در مقابل کژی ها و ناراستی های زمان خود بود و قاتلان آن بزرگوار را عموما متحجرینی تشکیل می دادند که زرق و برق دنیا و چرب و شیرین آن، همگی آنها را به مقاتله با فرزند زهرا(س) کشانده بود...
خداوندا، ما را از پیروان راستین حسین(ع) و یاوران دین عزیزت قرار ده...
.

 


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/9/29ساعت 8:31 عصر توسط سلمان نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت