سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذوالفقار

این همه حرف های الکی !!!

دوستی اینترنتی

این همه حرف های الکی نزنید ؛ دلتان می آید شبکه به این خوبی ؟ این قدر سریال های جالب را رها کرده اید و چسبیده اید به این نکات بسیار کوچک ؟ برو بابا ما همه که خانوادگی نگاه می کنیم . اصلا دلمان می خواهد به تو چه ؟

بله ، شما خانوادگی نگاه می کنید و در ظاهر هیچ مشکلی هم احساس نمی کنید ، ولی تاثیری که بر شما و مخصوصا فرزندانتان القا می شود ، نتایجی دارد که کم کم قبح این مسایل را در خانه شما از بین برده و علاوه بر ایجاد فساد در جامعه شما را نسبت به خانواده تان ، بله ، نسبت به خانوادتان بی غیرت و بی اعتنا می کند .

پس به ادامه مطلب توجه کنید :

شبکه فارسی وان در یکی از سریال های خود با پرداختن به موضوع دوست یابی، مادری را نمایش می داد که از طرف تمامی اطرافیان وادار به داشتن رابطه با مردان می‌شود.

در این برنامه در دیالوگ های فراوانی با تاکید بر دوست یابی اینترنتی و اینکه از طریق اینترنت می توان بهترین مردها را برای دوستی با خانم ها انتخاب کرد، بازیگران تلاش می کردند تا برای مادر داستان، مردی را متناسب با وی نه برای ازدواج بلکه برای دوستی پیدا کنند.

در قسمتی از سریال یکی از بازیگران خطاب به فرزندان آن خانه گفت: شما به مادرتان تفهیم کنید که دوست یابی اینترنتی راه خوبی برای پیدا کردن مردان مناسب است.

گفتنی است شبکه فارسی وان در اغلب سریال هایش از گذشته تاکنون تاکید فراوانی در غالب موضوعات مختلف بر دوست یابی دختران و پسران از طرق گوناگون داشته است اما پرداختن به دوست یابی برای مادران از سوی فرزندان مطلب جدیدی بود که به تازگی در شبکه فارسی وان مطرح شد.

ما هنوز هم چشمها و گوشهایمان بسته است . برو و بگذار فیلم مان را تماشا کنیم !

منبع : reshadat


نوشته شده در تاریخ جمعه 90/9/4ساعت 10:56 عصر توسط سلمان نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت