سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذوالفقار

با علی از یا علی یک نقطه کم دارد ولی، یا علی گفتن کجا و باعلی بودن کجا ...

امروزه حضرت امام خامنه ای ، بیشترین تاکید خود را بر آگاهی و بصیرت دارند ؛ چرا هر عملی که از فرد سر می زند برخاسته از اعتقادات ، اطلاعات و فهم او از محیط خویش است .

ریشه بسیاری از انحرافات، کج‌روی‌ها و بدفهمی‌‌ها، ضعف و یا فقدان بصیرت است.

تمام امید دشمنان اسلام، ایجاد زمینه برای انحراف نسل آینده است، آنها نقشه‌های پیچیده‌ای را طراحی کرده بودند که با هوشیاری مقام معظم رهبری و ایمان و بصیرت و دعای خیر مومنان و به برکت خون شهیدان، نقش بر‌ آب شد.

دشمن هیچگاه از خصومت ‌ورزی دست برنداشته و نخواهد داشت و در حال حاضر نیز در حال طراحی نقشه‌های دیگری است تا بتواند در ده سال آینده نتیجه بگیرد.

نقشه دشمن دو جنبه نظری و عملی دارد، یعنی آنها سعی دارند در افکار و اندیشه‌ها اثر بگذارند و با بهره ‌گیری از ضعف دینی و تحریف تاریخ و معرفی ناصالحان به جای صالحان و ضد ارزش به جای ارزش، ایمان جوانان را هدف گرفته و به سمت تخریب بکشانند.

دشمن در جنبه عملی زمینه‌هایی را برای به فساد اخلاقی کشاندن جوانان فراهم کرده است. 

درارتباط بعد نظری و عملی فعالیت دشمن می توان گفت، این دو جنبه تاثیر متقابلی بر یکدیگر دارند به طوری که هرچه زمینه فساد عملی بیشتر شود، زمینه انحراف نظری و فکری بیشتر می‌شود و این با تشکیل در دین و سپس انحراف در دین و افکار شکل می‌گیرد و از طرف دیگر ضعف در ایمان باعث زمینه فساد اخلاقی می‌گردد .

باید مردم ابتدا خودشان بفهمند و آگاهی پیدا کنند ، سپس دیگران را هم از فهمیده های خود آگاه سازند . همان گونه که در مکتب اسلام همیشه « تعلیم و تعلم » با یکدیگر همذاه هستند در این زمینه نیز باید به این گونه عمل کرد .

 

 


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/12/6ساعت 4:24 عصر توسط سلمان نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت